03 март 2008

Американската му бира

Със съквартирантите ми се чудим как е възможно в американските (главно тийн) филми хората да се напиват от тамошната бира !? Примерно тази на снимката, от която отпивам в момента, е някаква такава, че почти единственото, което се усеща е, че това е някаква газирана напитка. "Славена"-та спрямо нея сигурно трябва да се води като някаква много тежка и силна бира, а за мен тя си е чиста водичка :)

За миг дори си помислих, че е бира тъй като по етикета никъде няма означено процентно съдържание на алкохола. За сметка на това пише колко калории, мазнини и т.н съдържа една бутилка (в случая 12 FL. OZ, което е към 360мл). Консултация с Wikipedia дава ценната информация, че алкохолното съдържание е цели 4.3% и от Budweiser са наели за рекламата на Select безпрецедентния "любимец" на всички мои познати - Jay-Z. Cool, както нон-стоп обичат да повтарят хамериканците. И не, че на някои му пука.

P.S.: Честит национален празник! Хлъц...

3 коментара:

Анонимен каза...

Wazzaaaaaaaa :)))
Ми не носят на пиене и това е. В Англия като бях пихме Стела Артоа донесена от Франция. Аз стигах до 8 кутийки. 8!! Сега от една бира се кискам като идиот, от две вече ми се преплита езика и не знам какво говоря.
А вчера пих бира на обяд и после се качих в колата... Голямо шубе беше, представи си Данчо как беше на тръни :) И ми забрани да пия бира вече :)

Dreamer каза...

Хаха :)

Днес я карам на белгийска Стела и от 2-рата и вече се замотах, явно с тая американска бира съм издал багажа, пфу!

Тук пробвах една хърватска -а Laszco, ако не се лъжа. Прилича доста на българската бира от преди да кажем 10-тина година. Ще взема да се поснабдя с няколко кена от нея, да има.

Анонимен каза...

Да уж. По поводу коментариев - навеяла на меня где-то услышанная фраза:
Это мы на 80% состоим из запивки!